Poezi Dashurie me te bukura dhe me foto






Hape zemrën dhe vajto
hape dritarën dhe shiqo
hape letrën dhe lexo
të kamë në zemër mos harro

Malli për ty zemrën ma kalli
eja te unë një puthje ta fali
puthja ime e ëmbël si qershi
kur të më puthish mua
e kupton fjalën dashuri


Në kalendar ditët si shoh
unë vdes e ti jeto
si nuk frigohesh prej perendisë
ka me të mallku zjarri dashuris

Dashuria është akullore
që zemrën ta freskon
por është edhe zjarr
që zemrën ta pervlon



Moa qaj zemra ime
s'dua ti shohë sytë me lotë
ti me pate në dorën tande
po nuk dite mem mbajt

Nëse ndahem nga ti
do të qaj ditë e natë
do ta mallkoj nanën
që me lindi pa fatë

2 comments:

  1. E kaluara me pelqen
    se te njoha ty,
    te tashmen e dua
    se jemi te dy,
    nga e ardhmja kam frike
    se mbetem pa ty....

    ReplyDelete