Une dhe ti

Une bregu ….. ti vala
Une zëri ……. ti fjala
Une kënga ….. ti melodia
Une zemra ….. ti implusi i rrahjeve te mia ……
Në kupën e lotëve…rrinte trishtimi…
Në kupën e ëndrrave ….rrinte gëzimi….
Në kupën e kujtimeve ….rrinte sekreti….
Në kupën e jetes….rrinte realiteti
Bukuria yte !!!
Per buzet e tua – perdor te Verteten
Per syt e tu – perdor gezimin
Per duart e tua – perdor sherbimin
Per vesht e tu – perdor durimin
Per zerin tend – perdor miresin
Per zemren tende – perdor dashurin
Tani esht mesnate
Une si gjithnje jam ne mes yjeve_ me ty
Dhe fantazit e mia me lene pa gjum
Ne lumin e dashuruar
Notoj me peshkun tim te preferuar
Dhe me vjen nje delfin
Me butesin e tij me pushton
E une jepem per te vetmen dashuri
Qe e ruaj me shum zili
Ne zemren time te mbyllur me dry
Ku nuk mun te hy njeri per veq teje
Ti je aj qe ma mbush zemren lumturi
Dhe ma zbraz dhe me le si femi
Me shkrimet e mija per dashuri

No comments:

Post a Comment